۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

برای جنبش سبز چه خواهم کرد/ چه نخواهم کرد... بازی وبلاگی

برای جنبش سبز چه کار خواهم کرد:

سوال قشنگی پرسید دوستمان...
می شوم یک رسانه! اخبار درست را برای همه می فرستم... و از آنها می خواهم برای دوستانشان بفرستند...
هر روز و هر لحظه فکر می کنم چه باید گفت دراین کاغذ دیواری دیجیتالی که عاقلانه باشد و ما را یک گام به جلو ببرد.
سعی می کنم غم ها و نا امیدی هایم را برای خودم نگه دارم و به همه روحیه بدهم.
در تمام راه پیمایی ها، گردهم آیی ها و تظاهرات در هر جا شرکت می کنم.
سعی می کنم به همه خبرگذاری های خارجی اخبار درست برسانم و شرایط را برای آنها بنویسم.
پول هایم را از بانک های دولتی در خواهم آورد .
همه چیز را می خوانم همه چیز را می بینم و تحلیل می کنم.
پیشنهاداتم را برای همه می نویسم.
اگر لازم شود برای رایم به زندان می روم، شکنجه می شوم و تا پای مرگ هم می روم. این شوخی نیست باور کن دوست عزیز تحمل این بی همه چیز برایم از همه چیز سختتر است... واقعاً می گویم مرگ بهتر است...
بر روی عکس ا.ن. و خامنه ای رنگ سبز خواهم پاشید.
شهر را رنگ سبز می زنم.
بر روی همه دیوارها علامت سبز پیروزی خواهم کشید.

برای جنبش سبز چه نخواهم کرد
گریه نخواهم کرد برای هیچ کس و هیچ چیز.
ناامید نخواهم شد و اگر هم شدم این حس را برای خودم نگه خواهم داشت.
محصولات نوکیا، زیمنس، چی توز، تلاونگ، تبرک، پفیلا و هر شرکت دیگر که در تلویزیون تبلیغ می شود را نخواهم خرید.
پانزدهم تا هفدهم تیر را سر کار نخواهم رفت و همه را تشویق خواهم کرد که نروند.
ترس به دل راه نخواهم داد و احساس شکست را در دل خواهم کشت.
هرگز به ا.ن. رییس جمهور نخواهم گفت.

رییس جمهور فقط موسوی

۱ نظر: