۱۳۸۸ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

به خودت نگیر دوست من...

جالبه واقعاً! این پدیده اخراجی ها و مسعود ده نمکی جالبه... من که فیلم رو این سر دنیا ندیدم اگر بذارنش تو این سایتهای دانلود فیلم شاید این سعادت باور نکردنی به ما هم رو بیاره... نمی دونم چرا این روزها با خوندن این داستانها همش یاد شعر مرزپرگهر فروغ می افتم چه ابتذال مشابهی سر تا پامون رو گرفته! من راستش وقتی فیلمی رو ندیدم نمی تونم ازش چیزی بنویسم اصولاً هم از نقد و منتقد این روشنفکر بازیها خیلی خوشم نمیاد من به احساس خودم بیشتر اعتماد دارم و در ضمن خوشم نمی آد کسی منو با یک حس پیشداوری بفرسته برم فیلم ببینم... برای همین این نوشته به هیچ وجه نقد اثر نیست... ببین حرف من اینه که مردم در تشخیص قهرمانشون اشتباه نمی کنن! مثلاً تختی قهرمانه، همیشه هم قهرمان ما می مونه چه حرفی ازش بزنن چه نه، اون جایگاه خودشو داره، یا مثلاً مصدق قهرمان ماست! چه حکومت بخواد و براش تبلیغ کنه، چه نخواد و نون به نرخ روز خور کثیفی مثل کاشانی رو هی بهش بال و پر بده... ببین مساله اینجاست که بری بالا بیای پایین آقای ده نمکی! وسط سینما هر دلقک بازی هم که دلت می خواد در بیاری، بابا جان تو قهرمان بشو نیستی! برادر او موقع که زدی با چماق تو سر ملت باید حساب این جاهاش رو هم می کردی... ببین بابا دود موتور امثال تو حاج کاظم رو هم خفه می کنه چه برسه به ما... ببین نه ژست روشنفکری بگیر نه ادای اینو در بیار که انتقاد پذیری و این حرفها... بابا جون رک و پوست کنده، تو جاتو همون اول خودت تعریف کردی حالا اگر دنیا هم کن فیکون بشه جای تو یا شعبون بی مخ و دیگروون عوض بشو نیست برادر من... این که حالا مردم میان می بینن، بابا مردم گوریلم میرن می بینن خیلی هم وقتی برمی گردن خونشون ازش تعریف می کنن که چه حیوون باحالی بود... به خودت نگیر دوست من...
یه دوستی داشتم که می گفت یه کتاب خوب یا یه شعر قشنگ مثه آقا امام هشتم می مونه باید هر از گاهی آدمو بطلبه. حالا با این معیار تو بگو واقعاً اخراجی ها یه اثر هنریه؟؟؟ ببین برادر اصلاً نمی خوام بهت بی احترامی کنم تو هم یه اثری داری شاید هم ظریف و قشنگ و با معنا باشه، اما ببین قبول کن "هیچ صیادی از جوی حقیری که به گودالی می ریزد مرواریدی صید نخواهد کرد." ایراد اثر تو اینه که مال مسعود ده نمکیه باور کن...
خدای نکرده فکر نکنی ما ضد انقلابی هستیما نه من به شخصه به تمام رزمنده ها، جانبازها و شهدا از صمیم قلب احترام می ذارم دوست های جانباز زیادی هم دارم که مسلم بدون تو هم خیلی دوستشون داری و خیلی هم معروفند... پس انگ بیخودی هم به ما نچسبون، فرافکنی هم نکن... اگه بی حرمتی هم می شه به خاطر امثال توه وگرنه اونا همیشه رو سر این مردم جا دارند.... مردم میان بارقه ای از سیدجلال روغنی ها و باکری ها رو تو فیلم های جنگ ببینن نه تو رو، بنابراین باز هم بهت می گم به خودت نگیر خیلی دوست من..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر